Det är nu officiellt att Zlatan Ibrahimovic blir det svenska spelbolaget Bethard’s nya ansikte utåt, samtidigt som han också går in och blir storägare i företaget. Speltips.se har tidigare rapporterat om ett rykte där Zlatan skulle gå in som delägare i Bethard och nu visar det sig stämma.
Ny slogan: ”Be soft – Bethard”
Bethard är det svenskgrundade företaget som är en ganska ny spelare på den svenska bettingmarknaden om man ser till dess konkurrenter som Unibet, Bet365 och andra större bettingsidor. Nu väljer man att rikta om sitt varumärke i en mer ”soft” inriktning där man lanserar slogan ”Be soft – Bethard”. Reklamfilmen är regisserad av Felix Herngren där målsättningen är att ändra bilden av Bethard som hårt och våldsamt till ett varumärke som är något mer mjukare.
Zlatan blir delägare
Utöver att Zlatan blir Bethards ansikte utåt och kommer synas i reklamfilmer över hela landet så går Zlatan in med pengar och blir Bethards 4e största delägare. Detta är ett stort trygghetstecken och stärker Bethard något enormt i sin kamp om alla svenska bettingspelare. Vi tror att detta är början på något stort och räknar att se och höra Bethard mycket under 2018. Läs vår recension och hämta en bonus hos Bethard.